top of page
logo-zurini-2.png

Meest gestelde vragen(FAQ)

1. Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
Bestellingen binnen Nederland die op werkdagen voor 15:00 uur worden geplaatst, worden de volgende dag bezorgd. Voor bestellingen naar België en Duitsland geldt een levertijd van 2-3 werkdagen.


2. Zijn er verzendkosten?
Nee, verzending is gratis voor alle bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland.


3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail met een track & trace-code, zodat je de zending kunt volgen.


4. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier. We doen ons best om wijzigingen te verwerken voordat de bestelling is verzonden.


5. Hoe kan ik een product retourneren?
Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ze in originele staat en verpakking verkeren. Neem contact met ons op voor verdere retourinstructies.


6. Wie betaalt de retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij er een fout is gemaakt in de verzending, bijvoorbeeld als je het verkeerde product hebt ontvangen.


7. Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een retour?
Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug via de oorspronkelijke betaalmethode.


8. Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de meest gangbare betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcards en PayPal.


9. Hoe kan ik contact opnemen met Zurini.nl?
Je kunt ons bereiken via het contactformulier op de website.


10. Bieden jullie garantie op de producten?
Ja, wij bieden garantie volgens de wettelijke bepalingen. Mocht er iets mis zijn met je product, neem dan direct contact met ons op.

bottom of page